Paneel beschilderen en plakken 2

Van Hetty kreeg ik nog een paar foto's van afgelopen donderdag.
Wel leuk om die ook nog te laten zien.
Je ziet dat ieder het op eigen manier invult.. 


Zie afgelopen zaterdag voor de eerste foto's


Ik krijg met geen mogelijkheid onderstaande 2 foto's recht.. ze staan wel recht in mijn bestand.
Je zult dus even je hoofd moeten draaien haha.



Maar deze is wel weer goed... tja..


Hier zie je Clara's werk.... dat zal vast nog afgemaakt worden, maar ziet er nu al goed uit.


Morgen ben ik er niet... dan ga ik de vrijmarkten langs en ijs eten (doen we elk jaar) en gezellig voor de tv hangen... 
Allemaal een heel feestelijke dag toegewenst morgen.
Wat gaan jullie allemaal doen?

Reacties

  1. Heel erg mooi, daar ben ik jammer genoeg niet erg handig in. Een heel fijne dag gewenst alvast, hoop dat de zon schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de 2 ondersten zijn prachtig!!!!
    en om terug te komen op je lieve commentaar.. hier helaas geen open kerken.. allemaal dicht of tot moskee omgeturnd.
    en ja ik weet dat het bind en gezellig is.. ik heb 30 jaar vrijwilligers clubjes gedraaid in een buurthuis, voor peuters met hun moeder, kleuters, vrouwen, mannen (dart en zo) en als laatste een club voor caboverdianen, samen met mijn overleden man.
    en wat ik morgen ga doen?? eerst tv kijken naar de inhuldiging.. daarna hangt het van het weer af.. is het droog dan ga ik de tuin in.. is het ietwat miezerig maar niet al te nat.. ga ik even naar een rommelmarkt hier in de wijk.. en hoop ik ook eens wat te scoren!! daar is bovenstaande schrijfster heel bedreven in ahhahah

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten