Paneel beschilderen en beplakken

Hetty had nog wat panelen over om te beschilderen.
Voor de inloopochtend een leuk idee om daarmee iets te doen.
Hetty maakte zelf op één van de panelen met servetten een aardig bloemen'schilderij'
Als je niet zo handig bent met schilderen is dit een goed alternatief... door de afbeeldingen uit servetten te knippen en op het paneel te plakken en dan daaromheen te schilderen, kun je een mooie afbeelding maken.


Het gezellige van de inloopochtend is, dat ieder zijn/ haar eigen draai kan geven aan wat daar gedaan wordt... Niet iedereen heeft zin in iets maken, daarom kun je ook 'gewoon' koffiedrinken en een praatje maken, een spelletje doen of een krantje lezen... 
Lekker laagdrempelig.


Er komen verschillende soorten gasten. Hier is een van de gasten bezig met een eigen interpretatie.
Deze vrouw is verstandelijk gehandicapt en komt met begeleiding.. Ook voor deze gasten is er wat te doen. En ze vinden het echt een uitje.

Iets verder op aan tafel wordt er geschilderd en geknipt en geplakt.


Of een opzetje voor een schilderij gemaakt...


Als je goed kijkt zie je de lijntjes van de tekening, want Clara schildert echt....(let op de armband- natuurlijk ook zelfgemaakt van kralen en fietsband....)
Kortom.... het was weer een geslaagde ochtend. 

Reacties

  1. Dit is toch veel en veel leuker dan de hele dag maar achter computers, spelletjes of tv zitten. Lekker creatief met elkaar bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker creatief met z'n allen! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me echt gezellig zo'n inloop ochtend.. wij hadden dit vroeger ook.. elke woensdagmorgen, maar helaas zijn alle buurthuizen in rotterdam wegbezuinigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elisabeth...ik zal eens reageren bij jou, jij bent altijd zo aardig om af en toe een reactie achter te laten, en op een of andere manier lukt mij het niet om het bij jou te doen, geen tijd, straks,...etc
    mijn probleem is dat ik 3 blogs heb, en ik keuzes moet maken en mijn Twist blog schiet er het eerst over lijkt het wel...
    Ja, ik wordt oma, voor de eerste keer, van onze vorig jaar getrouwde dochter, dat was idd heel emotioneel en prachtig als je dochter trouwt, en nu dat babietje....geweldig.
    Lammetje Maartje is/was een pakketje wat ik besteld heb nadat ik het bij "Echte poppenliefde" op haar blog gezien had.Weet zo snel het 'adres' niet meer..maar kan eventueel opgezocht en gemaild worden, ze verkoopt ook allerlei beren patronen
    Was best wel prijzig vond ik, maar goed ik heb nu het patroontje en kan het natuurlijk van allerlei stofjes gaan maken. Was eigenlijk best snel klaar..
    Jou creativiteit lijk wel eindeloos, knap om bijna elke dag iets anders te maken/posten..
    Fijne week nog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten