Luxe zeepkadootje.

Ik doe het haar niet na... Dit is -wat je noemt- een kleinood.
Kennen jullie dat woord nog?


Jenny liet het me zien en ik mocht het zelfs houden! 
Waarom ik het zo mooi vind? Ik denk - omdat het mijn kleuren zijn, -omdat het zo zacht aanvoelt met een gewatteerd laagje ertussen, - het ruikt heel lekker door het zeepje, -en- zo kan ik nog wel wat noemen.
Maar wat het echt mooi maakt, is dat het perfect is gemaakt... Omdat ik zelf moeite heb met precies zijn, spreekt dit me heel erg aan.

Jenny is secuur.... Van haar is er trouwens meer werk te vinden op dit blog. 
Een patchworkkleed en een tafelloper 


Dit zeepzakje kan natuurlijk in mijn tas... maar aan het lusje is het ook op te hangen.


Kijk eens wat een steekjes!!!


zo precies!


Dit is dus een kleinood, dames!

Reacties

  1. jaaaa moooooi!! echt een leuk hebbedingetje...

    een klei·nood, klei·nood (het; o; meervoud: kleinoden, kleinodiën)
    1
    (klein) kostbaar voorwerp,

    Ik heb het even opgezocht, ik dacht schrijf je het nou met één n of twee, met één dus.(ik twijfel Heb je gezien wat een gekke meervoudsvorm ? Kleinodiën... helemaal vintage dit woord...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad prachtig gemaakt in hele lieve kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk!!
    ... en jij NIET precies?? hahaha je maakt ritsen in de moeilijkste materialen!
    dat krijg ik niet voor elkaar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten