Leuk bedankje

Van mijn schoondochter en zoon heb ik een leuk bedankje gehad...omdat ik af en toe "zomaar" kan oppassen op twee stoere kleinzoons van ons.
En dat bedankje was echt een verrassing.
Dochter had dingen gekocht waarvan dat ze geen idee had, wat zij er ooit mee zou kunnen doen, maar bedacht dat ik er wel raad mee wist... Ze zou wel een keer op mijn blog de resultaten terug zien, zei ze...

Ik denk dat dat inderdaad wel goed komt.. Het mooie is, dan ieder zo zijn eigen talenten heeft.. Ik ben trots op haar om wie ze is en wat ze kan... en ben blij met haar wijze reacties, die me zomaar op een goed spoor kunnen zetten.



Dank je wel voor dit Pretpakket.. er beginnen al plannetjes te borrelen....nu nog uitvoeren.

Reacties

  1. Wat is het heerlijk om zoveel creativiteit te hebben.
    Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen, lief van je schoondochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief, ben ook benieuwd wat je ermee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij. Jij zal er wel raad mee weten met jou creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super van H., ik ben ook erg benieuwd wat u ermee gaat doen. Goeie nieuws al gelezen op FB??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief gebaar! Nouwww die lintjes, daar weet jij wel iets moois mee te maken en dat textielgaren is ook al zooo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww leuk!!!!! voorpret en verzinnen wat je er van gaat maken is ook al zo leuk!
    veel plezier er mee!
    (tas wordt loodzwaar hoor.. van textielgaren..)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk, zo'n onverwacht kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten