Kroontje haken

Jullie weten dat het eigenlijk mijn doel is om zoveel mogelijk creatiefs uit mijn directe omgeving op mijn blog te zetten... dingen die anders internet niet zouden sieren.
Nu is het een keer andersom.
Ik weet dat ik volgers heb, die niet heel internet (via Pinterest bijvoorbeeld) afstruinen voor ideeën.
Laat ik jullie nou eens verblijden met dit vrolijke haakwerkje van internet...


Gevonden op deze link van "de haakbrigade.blogspot.com.
Leuk om ook eens te bezoeken dus.

Klik DEZE aan en daar vind je dan het haakpatroontje met foto'tjes.



Ik gun jullie allemaal een feestelijke kroningdag...met je eigen kroontje.


Reacties

  1. Ik ben ook niet zo'n Pinterest-struiner. Tot nu toe heb ik de verleiding kunnen weerstaan, want er schijnt erg veel tijd in te gaan zitten. Het lijkt mij wel handig, zo'n verzamel-prikbord!
    Wat een leuk kroontje, ik heb 'm hier en daar al voorbij zien komen. Bij mij komt dat waarschijnlijk allemaal de laatste week nog op gang...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! ( ik ben ook dol op Pinterest.

    Je bent welkom om een antwoord te geven op mijn blog: Wat is je populairste blogpost ooit.

    Ik ben benieuwd!

    http://eenvoudigbloggen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leukerd hè! Deze staat ook op mijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en ook zo gemaakt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je komt al in de stemming, ik vind hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik snap echt niks van pinterest.. heb me ooit eens aangemeld, maar snap niet hoe je kan zien waar je naar op zoek bent.
    en bedankt voor deze link.. ben gelijk volger geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een zeer fijn werk. Gefeliciteerd.
    Ik hoop dat mijn collega kon er goed aan doen op 30 april.
    Groeten.
    Ik hoop dat de vertaler werkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik had deze ook gepind, zo leuk!! Ik ben verslaafd aan pinterest en alle lekkere ideeën....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten