Huisje voor tisuedoos

Mannie maakt om tissuedozen leuke huisjes.
Zo'n huisje kun je naar believen aankleden met leuke deuren, ramen, bloemen, beesten enz. Alle fantasie kun je erop kwijt.
Dat maakt het gelijk ook heel persoonlijk en kan leuk als kadootje gemaakt worden.




Als je een stansje hebt voor vlinders of bloemen, dan komt die nu juist goed van pas.
Maak zo'n doos om de tissuedoos heen, zodat je meteen het goede formaat hebt..
De rook uit de schoorsteen is de tissue... Heel handig.
Ook Marja maakte er een en gaf me die kado.



Ik ontdekte dat zo'n ding op mijn aanrecht voorziet in een behoefte (ik gebruik nl. nooit keukenpapier maar sinds kort staat zo'n ding er dus...want er past ook een toiletrol in (haha).




Mannie en Marja... bedankt voor dit leuke idee.

Reacties

  1. heel leuk idee.. en inderdaad ik zou er ook een wcrol in doen!
    ik ben ook niet zo van de tissues.
    het onderste huisje is zoooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten