Dinsdag; Kistjes dag.

Hier is er weer één. Ik kreeg leuke reacties op dit idee vorige week.
kijk hier voor de vorige post.
Dit kistje heb ik al vaker gefotografeerd met leuke dingetjes en het nodigt nog steeds uit voor variatie.
Dat kun je hier zien
of
in deze post staat er ook één.

Sommigen van jullie dachten dat ik elke week een ander kistje zou fotograferen. Misschien doe ik dat ook nog wel. Want dat kan natuurlijk ook.

Maar deze week is het nog gewoon het kistje boven de bank aan de muur.
Dit keer iets feestelijks... Ik had alleen geen oranje ballonnetje haha, maar dat maakt niet uit.


Een ballonnetje voor het "beste" koningslied....
Terwijl het koningslied massaal wordt afgekeurd, schrijven studenten een lied op een achternamiddag en maken er iets leuks van.
Dit is mee te zingen...

haha... ik kan er wel om lachen


Reacties

  1. Wat zit dat poppetje gezellig in dat kistje! Leuk tableau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n hoekje wat je iedere keer kan aanpassen.
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooi handzaam kistje wat je inderdaad met allerlei leuks kunt vullen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten