Dinsdag: Kistjes dag.

Klik even  HIER en lees waar dat over gaat.... (nou ja, zeg...wordt er achter je rug over je gepraat...tsssh..Haha.... wat leuk!) 
Had het pas met die dochter over dat ik al weer door mijn blogitems heen was.
Eigenlijk moet ik dat anders zeggen... ik heb werk en dus minder tijd voor bloggen en om blogdingen te vinden.
Zat ik net te overwegen of ik misschien iets minder zou kunnen gaan bloggen, hoor je van iemand die blij is met je blog bij het ontbijt en het krantje..."daarmee start ik altijd de pc op..."
Je zal toch zo popie wezen! Jammer om iemand dat ontbijt momentje te ontnemen.

Dus...wat gaan we doen?

"Helemaal niet erg om te minderen hoor" opperde ze.. en gelijk heeft ze.
Maar er rolde nog een idee door de telefoonlijn... je zou ook een hm...hm- dag kunnen maken.
dat hm..hm moet dan nader worden ingevuld, dat begrijpen jullie wel he?

"eh, een lijstjes-dag..." Oh heden, dacht ik, dan moet ik alle bijzondere fotolijstjes gaan fotograferen in mijn directe omgeving, of kan ik die misschien van internet plukken...is dat netjes?

"Bijvoorbeeld een boodschappenlijstje, of een verjaardagslijstje..." ging de telefoon verder.
Oh...dat soort lijstjes. (ik associeer wel eens averechts en dat is niet handig.)

Nou ben ik wel een lijstjes mens, maar ik zie in zo'n blog geen heil.

Terloops vertelde de telefoon me ook dat ze een blog had gemaakt waarop iets stond van mij.
Even kijken dacht ik. Dat is dus welke je net hebt bekeken.
En met dat ik die opende, wist ik het: Het wordt een kistjes-dag!



Voorlopig, want ik heb geen idee hoe lang ik daar weer zoet mee ben en jullie mee kan vervelen.

Hierbij dus de eerst kistjes blog geleend van memaree.

Reacties

  1. Ik vind dit echt een leuk idee! Ben nu al nieuwsgierig naar je volgende kistje.
    Enne ja hoor, je hoort sinds kort ook bij mijn ontbijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Basic en stoere uitstraling, hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelen? hoe kom je er bij?
    Het is vaak inspirerend voor anderen, hoe simpel je het zelf ook vind! Ga vooral door...

    Groeten
    Elfi-Jo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat eenvoudige blijft mooi. Ben benieuwd, kijk ook iedere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken nog wel wat kistjes! Maar leuk idee, dan heb je gewoon een vaste rubriek.... En trouwens goed zeg van dat werk! Ik hoorde het al via via!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met de nieuwe baan! En dat kistje is inderdaad heel erg leuk, ik zag het al bij Maria.
    Ben benieuwd wat jij allemaal met een kistje kunt... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk idee! Komt de kampfer kist ook voorbij?? 't is wel geen knutsel idee, maar het idee om je uitzet daarin te bewaren is toch echt wel een blogje waard m.i...
    Ik ben er altijd heel trots op geweest als ie even open mocht om de inhoud te bewonderen. Zoek nog zo'n kist voor onze dochters voor later. lijkt me leuk om dat gebruik er in te houden.
    kusje van mij en tggotttsss op u.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten