Waxroosjes

Op de inloopochtend lagen stapels servetten...


Daar kun je best wel wat mee.... rozen maken bijvoorbeeld.
Het is even je best doen en er handigheid in krijgen. Maak de roos op een satéprikker en tape dat af met bloementape (groen)





Het was druk deze ochtend en daardoor had Hetty haar handen vol. Eerst om uit te leggen wat de bedoeling was en toen was de was aan de beurt...


Ze smolt daarvoor in een pannetje (au bain marie) waxinelichtjes...(vis de lontjes en de metalen deeltjes uit je pannetje).
Dan dompelde ze de roosjes erin en met een kwastje streek ze de delen die niet helemaal gedompeld waren nog eens in.



MOOI.... veel vrouwen waren verbaasd over zichzelf.. kun je zulke mooie dingen maken?
Tja... weer een hele fijne ochtend dus.





Wat denk je van zulke bloemen in een echte plant... of in een boeketje met wat groen op het tafeltje in je hal. Nou ja... hoef ik niet te vertellen. Mogelijkheden genoeg toch?

Reacties

  1. Prachtig, ik heb het ook eens geprobeerd, was niet zo'n succes!

    Maar de eerste foto? dat zijn toch losse blaadjes??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle dagen sta ik weer versteld van al die creabea's. Prachtig mooi lente boeket zie ik al voor mee, een paar paaseitjes en wat groen ertussen. Helemaal mooi. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Ziet er best lastig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Een vriendin van mij heeft dat eens thuis gedaan. Wel grappig dat iedereen zijn (haar) eigen versie van de roos heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg!! En ik ben benieuwd naar jouw kwastjes! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja leuk ik heb ze ook wel eens gemaakt, je kan ze mooi op een krans steken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten