spijkerbroekenquilt... 2

Vorige week liet ik jullie vol trots mijn quilt zien. Ik had geen tijd op dat moment om de oorspronkelijke blog erbij te zoeken, waar ik dit idee vandaan heb.
Nu is het rustiger en kon ik even zoeken.
En natuurlijk: ere wie ere toekomt... 


Ik laat daarom van Elke graag háár Quilt zien en maak gelijk reclame voor haar leuke blog.


Ik heb alweer een nieuw idee voor spijkerbroeken.... (mijn man had dat idee eigenlijk...hoe leuk is dat!) Maar daarvoor moet ik weer spijkerbroeken sparen.. Gelukkig hebben sommige mensen voor mij al een spijkerbroek liggen....!!

Reacties

  1. Zoals ik :) en Martijn moet z'n kast ook nog uitmesten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb hier ook nog wat liggen hoor.
    Trouwens, volgens mij is de quilt van elke, niet helemaal recht met de hoeken aan elkaar genaaid. Dat geeft een nog speelser effect. maar misschien ben ik wel scheel, en wat weet ik nu van dat soort dingen, haha, nog steeds super trots op u!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zaterdag even een blik geworpen op je spijkerbroeken quilt en in het echt vond ik hem nog mooier dan op de foto. Heerlijk stoer en toch zo lief met die achterkant in dat mooie stofje.
    Fijne avond, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten