Spijkerbroeken-quilt

Hij is klaar...De spijkerbroeken-quilt. En hij is zo leuk dat ik toch een berichtje plaats.
Morgen laat ik 'm in het echt zien op de Talentenmiddag...(en dan is ie te koop).


Wil je mee genieten van die Talentenmarkt dan ben je welkom in de Fontein. (kerkgebouw te Stadshagen Zwolle) 
De markt is van 1 uur tot 4 uur 's middags en het wordt bijzonder leuk.
Er zijn zo'n 28 kramen.... van alles wat... 
Met lekkere hapjes, koffie, muziek maar vooral veel kramen vol met moois wat mensen maken.




En deze plaid is er dus ook...

Reacties

  1. Wat een gave stoere quilt!
    Een hele fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow echt stoer!! Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is idd erg mooi geworden zeg! Super! DV tot morgen, heb er echt zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel gaaf! Mooi al die tinten blauw! Leuk idee ook! Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely quilt for a picnic. My aunt would make small quilts like this out of wool, but this is much more useful.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gerecycled. Fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal wel een werkje zijn geweest! Ik heb ook zin in morgen (al loop ik natuurlijk gigantisch achter op schema en moet ik nog 101-dingen doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk!!!
    wat je allemaal al niet kan doen met oude spijkerbroeken.
    echt een quilt voor een jongen of man.
    ik schrijf het op.. wie weet maak ik nog eens zoiets voor mijn jongste zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je deze quilt nu ook hebt gemaakt! Ziet er mooi uit, ook omdat je er een vrolijke voeringstof tegenaan hebt gezet!
    Zelf vind ik de gewassen en gedroogde versie ook heel mooi omdat dan de 'rags' meer tevoorschijn komen en dat maakt de quilt nog stoerder.
    Ik wens je nog veel quiltplezier!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten