Plantjes en visitekaartjes

Bij een kennis van ons stond dit pas op de salontafel....een hele grote schaal met prachtige planten.

Oh wat heb ik zin in de lente...
(maak ik nou stiekem reclame voor het tuincentrum?)



Veel ideeën van mijn kant komen er op dit moment niet, want ik ben "losse eindjes"  aan het afmaken voor de Talentenmarkt op 23 maart... Dat heeft nog aardig wat voorbereiding nodig.
O.a. zorgen dat er visitekaartjes komen en die maak ik zelf.



Maar het wórdt leuk.



Deze week was ik ziek. Daardoor ben ik ook niet naar buiten gegaan...en stagneerden de voorbereidingen.
Ik  loop nog wel achter nu. 
Geeft niet....komt goed.

Reacties

  1. Spannend he, zo'n dag? Maar wel heel erg leuk om te doen lijkt mij.
    Succes met voorbereiden, we lezen vast en zeker hoe het geweest is.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen, ze geven meteen sfeer aan een huis. Ja lente daar kijken we allemaal naar uit. Wat was het een lange winter. Je kaartjes worden heel erg mooi. Beterschap en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iedereen snakt naar de lente.. dus fijn dat je een foto van deze mooie plantenschaal heb gedeeld met ons!
    komt allemaal goed met de visitekaartjes en voorbereidingen, dat weet ik zeker!
    en ik ben benieuwd naar je verslagje er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zin in de lente.... zucht.... beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja lente! 7 jaar geleden was het op 16 maart ook erg,erg koud. En de week erna ook.
    Maar wie moppert op het weer, die moppert op de Heer.
    En Hij laat de lente komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie persoonlijke kaartjes.
    Succes met de rest van de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten