Paddestoel poef

Even vooraf... gisteren heb ik per ongeluk een dubbele post gepost over eierschaal sieraden. Daar kwam ik pas achter om een uur of half 10.. ik heb die weer terug gezet in mijn concepten die nog gepost gaan worden, omdat ik eerst recht wilde doen aan de mooie waxrozen. Die eierschaal-post komt dus als nog op het blog.
Soms gaat er wel eens wat mis bij mij...;-)

Vroeger hadden "oude mensen"  nog zo'n echte leren poef... Tenminste dat is wat ik me herinner van vroeger.... jonge mensen hadden dat niet... dacht ik als kind.
Maar wat is het weer trendy om een poef in huis te hebben en wat heerlijk ook. Als zitje voor kinderen, als plekje voor je kat.... als voetenbankje of bijzettafel.
Gelukkig is de poef helemaal terug.
Je ziet ze in allerlei kleuren en maten en soorten en materialen.

Zelf heb ik er nog niet één maar daar kan nog wel eens verandering in komen.



Op facebook zag ik deze paddepoef...gemaakt door Henny.... Wat een werk, en wat ontzettend leuk.

En ik mocht 't plaatje lenen voor mijn blog... kunnen jullie allemaal meegenieten van dit werkstuk.

Trouwens.... andersom is ie ook leuk als hoed-poef



Reacties

  1. Ja leuk zo'n poef! Mijn ouders hebben er één van skai-leer (of hoe schrijf je dat). Grappig een paddestoel-poef. :-)
    Veel plezier op je markt, volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Compliment voor Henny. Mooi idee.
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Henny! Ik vind hem heel leuk en huiselijk ( gezellig).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee! Geweldig gedaan door Henny!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg handig zo'n poef. Leuk gedaan. Ik zag hem ook eens een keer gehaakt in de vorm van een boomstam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klopt het is al een tijdje trendy, ook de opbergpoef. Ik vind ze leuk maar dan voor jongeren hihi ben bang dat ik er mn nek over breek :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg handig voor de kleinkinderen. Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad heerlijk voor de kleinkinderen! Dank voor jullie leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke poef! Is weer eens iets anders.. Ik vind hem trouwens ook wel wat op een gebakje lijken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten