Kralentas

Deze week ben ik druk met veel verschillende dingen.. Natuurlijk ook met de aanstaande Talentenmiddag in de Fontein van 1 tot 4 uur 's middags a.s. zaterdag.
Maar er zijn nog andere dingen, die belangrijk zijn.
Ik geef mezelf een week vrij om daar mee bezig te zijn.
Volgende week hoop ik wat mooie foto's te laten zien van die markt...of misschien ben je zelfs wel in de gelegenheid om te komen buurten zaterdag.
In ieder geval tot ziens.
Nog even een leuke post;

Geen idee van wie deze tas is... maar ik kwam 'm tegen en ik vond het zo'n leuke tas, dat ik een foto heb gemaakt... Ga ik vast nog eens proberen om ook te maken.

Wil de maakster van deze tas zich melden? Dan kan ik er een naam bij zetten...(of is ie 'gewoon' gekocht?)


Tot volgende week.

Reacties

  1. Idd, een hele leuke tas!

    Veel plezier met alle dingen die je gaat doen deze week!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke tas!
    Veel succes nog met de voorbereidingen! Zwolle is mij net even te ver, als 't een half uurtje rijden was zou ik het wel leuk vinden. Ik ben zelf ook druk nu met een workshop woensdag en een markt in de kerk (vrijdag) als afsluiting van het project. Ik ga zaterdag maar even uitpuffen denk ik, ik zal aan je denken en ben benieuwd naar de foto's. Ik hoop er aan te denken zelf ook foto's te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een vrolijke tas. Heel veel plezier met de voorbereidingen en een fijne zaterdag, met veel verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes zayerdag!! Ben erg benieuwd hoe het gaat!!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kreeg nog een reactie via de mail:

    Ik herkende de tas meteen. Wij hebben dezelfde. Ooit gekocht voor 2 euro bij H&M. Zo'n prijs waarvan je denkt, dat kan eigenlijk niet.

    Groetjes, Hettie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een leuke tas. En ooit maar 2 euro lees ik. Ik ben benieuwd hoe die van jou er uit gaat zien. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een mooie tas maar ook een super leuk blog!
    Ik kom hier een kijkje nemen via Tineke en zag daar haar spijkerstof tas ook zo leuk, oude tijden herleven want als tiener hadden wij ook zo'n tas.
    Mijn tienerdochter wil er ook graag eentje dus ik denk dat we in de vakantie samen ook eens wat gaan doen met al die bewaarde spijkerbroeken op zolder.
    Teveel leuke ideetjes en te weinig tijd maar goed we vervelen onszelf gelukkig nooit.
    Ik ben dus een blije nieuwe volger.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten