Koekjes verpakken, even plakken.

Zomaar een ideetje dat ik tegen kwam op pinterest, wat tot mijn verbeelding sprak.




Misschien wel omdat ik net 3 dagen ervoor de flyers had gesneden voor uitnodigingen voor de Talentenmiddag binnenkort.
Bij dat snijden waren stroken roze, blauw, groen en geel pastel over gebleven.



Die belandden in de oud-papierbak. En werden er daarna weer uitgehaald omdat je met die prachtige stroken tóch nóg wel iéts moest kunnen maken.

Daarna waren ze weer in de oud-papierbak gedumpt met de vermaning aan mezelf, dat je tóch níet óveral wát mée moet willen doen.


En toen zag ik dus als nog dit idee.... op pinterest.
Je snapt het al..... die stroken er weer uit.... en een rondje knippen van een lege zilveren bodem van een bonbondoos (ook al in die papierbak)




Tijdens het koken eens even aan de plak...stroken op elkaar lijmen, zilveren kartonnetje erop.
Naar boven voor het nietapparaat en voor de "strik"...
Koekjes tevoorschijn en eens kijken wat het wordt..
Leuk!
Dit idee ga ik onthouden voor een feestje.



Je zou het zo kunnen uitdelen in een klas...

Reacties

  1. Het ziet er inderdaad geweldig mooi en feestelijk uit. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé dat is weer zo'n leuk idee ! wat is pinterest toch een goudmijn he!
    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, hier is een link van de gebruikte font, ik was er ook al zolang naar op zoek!
    http://www.searchfreefonts.com/free/1942-report.htm
    Hij heet dus 1942 report. helaas staan er geen accenten bij, in het frans kan ik hem dus niet gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.dafont.com/fr/theme.php?cat=113&page=2

    Hier nog een link!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer zo'n leuk idee. Pinerest is heel inspirerend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou zulke stroken ook niet weggooien hoor.. zondeeeeeee...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten