Etui van hondenbrokken verpakking

Van Hetty kreeg ik een paar lege hondenbrokzakken. Net als van de potgrond tas (kijk hierkun je daar natuurlijk ook wel iets van maken.
Het is een mooie groene kleur en groen is trouwens in de mode... is jullie dat al opgevallen?

Nu had ik niet zoveel tijd voor een "uitgebreide" tas, maar een etui kon wat sneller worden gemaakt.
Er zit wel een vastgeplakte ribbel in het plastic (waar de voorkant zijkant wordt) en daardoor is het lastig om de tas recht te krijgen.
Maar evengoed ziet het er aardig uit.

Hier is ie dan!



Oh ja...er zit gele voering in van een stuk douchegordijn... past er mooi bij.

Reacties

  1. Wat een leuk recycle-idee weer! Heel leuk voor een honden-liefhebber of als kinderkadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee...deze vind ik te veel een hondenvoer verpakking blijven. zou misschien leuker zijn met patchwork. knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig goed gerecycled. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk om te zien hoe jij altijd weer wat handigs maakt van een plastic zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Elisabeth,
    Ik heb jouw blog gevonden via een zoekopdracht naar creatieve workshops. Wat leuk om te ontdekken dat je nog altijd zo crea bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een etui voor een honden liefhebber!
    Kun je vast wel iemand blij mee maken?!
    Fijne Paas dagen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten