Zomer kleding

Bij het opruimen vond ik deze kleding.


Het truitje zonder mouwen is fijntjes geborduurd en ik kocht het indertijd op een tweedehands kinderkledingbeurs.
Voor onze jongste dochter was dat precies het goede truitje.. Off-white met crème.


Van onze oudste dochter lagen er nog wat lapjes die ze had meegenomen uit haar werk als etaleur. Prachtige crème stof, waarschijnlijk om panelen mee te bespannen in etalages.. dat wordt dan naderhand weggegooid omdat niemand er nog wat mee wil. Elianne wist dat ik daar wél wat mee wilde en bracht wat van die lapjes mee.



In een ochtend zitten de meest simpele dingen in elkaar... Ik wou dat ik meer van dat soort momenten had, dat het gewoon "gebeurd". Een rokje...iets wijd uitlopend... bovenaan om naaien, elastiek erdoor... Van de zelfkant een rimpeltje voor de onderkant en dan nog wat borduurwerk met wit.
Ze heeft het veel gedragen als "zondagse kleding". En het stond haar zo mooi. Helaas heb ik daar geen foto van .


Reacties

  1. Prachtig gemaakt. die bloemen maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. CDit ziet er echt heel chique uit.euk hè als de dingen zo goed lukken.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YOur skirt is lovely and a wonderful compliment to the vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hè, zo leuk om zelf kleren voor de kinderen te maken. Ik kocht een keer een lap stof voor 1 gulden. Heb daar toen voor 3 van onze kinderen een prachtig pakje voor gemaakt, met petten en al! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Elizabeth ! Ik houd ook heel erg van deze stijl en kleuren.
    Gr.Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten