Weggooi-Protest

18 januari heb ik een oproep gedaan... 
kijk hier voor die informatie voor diegene die het hebben gemist.... Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Mijn eigen oude kleding? Het meeste is toch wel oud...Een spijkerjasje heb ik 10 jaar geleden gekocht bij de Aldi voor 10 euro. Ik heb het zóveel gedragen... en het kan best nog een poosje mee.

Deze rok is eveneens tijdloos en gaat al een hele poos mee. Reden: een goede zwarte rok met een behoorlijke lengte komt telkens weer van pas.



Soms heb je van die prachtige stofjes... dan  houd je zo'n kledingstuk alleen al daarom in ere.


Wat denken jullie van het hoedje van mijn Oma.



Dit nepbont hoedje scoort waarschijnlijk wel hoog...in ieder geval is ie héél oud.

Ik heb dat ding al jaren....maar droeg 'm nooit eerlijk gezegd. Nu is mijn haar wat langer, heb ik een andere winterjas en ineens is dat ding actueel voor mij. Ik ontdek dat ie heerlijk warm is.
Mijn nicht kwam langs, dus liet ik het haar zien. "Ja ik herken dat ding, op die familiefilm die we pas keken, heeft oma deze op bij de doop van Reinier...(neefje van mij)..."
Dat is dan wel 45 jaar geleden zo ongeveer, schat ik.

Met mijn verjaardag hebben heel wat kinderen en kleinkinderen eens even gekeken hoe die hen stond...
Eigenlijk had ik daar foto's van moeten nemen. Misschien doe ik dat nog wel.

Nu jullie weer.

Reacties

  1. Ach ja sommige dingen kunnen jaren mee. En helemaal als ze tijdloos zijn.
    Gisteren had ik een wollen truitje aan ooit gekregen van iemand. Gisteren was ik bij die dame en ze heeft het niet eens gezien dat ik haar truitje droeg kwam door het sjaaltje waarschijnlijk.
    Leuk hoedje trouwens en als het lekker warm is.. daar gaat het toch om.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geinig hoedje. Doet me aan de één of andere manier denken aan Koningin Beatrix, toen ze jonger was.

    Sommige dingen ben ik aangehecht. Maar ik heb buien dat ik heel veel weg kan doen. Spijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elizabeth, ik heb er al wel over nagedacht.... ha,ha daar heb je niks aan! Maar ik heb dus echt verschillende kledingstukken, die echt jaaaaaren oud zijn. Kan werkelijk dan ook erg moeilijk iets weggooien, maar of ze nou zo tijdloos zijn......
    Ga toch nog eens een paar foto's maken.... wordt vervolgd....
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er kan in ieder geval geen mot in komen ... ;-)!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten