waspoederdozen pimpen



Kartonnen waspoederdozen zijn lekker stevig. Zo stevig dat ze lastig te "ontmantelen" zijn. Als er één leeg is, dan moet ie eigenlijk uit elkaar gehaald worden en bij het oud papier... én daar ben ik te lui voor én ik ben te bewaarderig... want wat kun je allemaal niet voor leuke dingen doen met waspoederdozen.
Ach, er is wel een plekje om ze op te slaan, denk ik dan. Zo spaarde ik de waspoederdozen van de laatste tijd. En dus kwamen die op het rooster voor de inloopochtend. (haha; kwam ik er op een goede manier van af, dames)



Met een behang stalenboek en een paar dozen toog ik naar 't atelier op zolder.. Even wat behangplaksel aanlengen en aan de slag. Maar dat leek toch geen goed idee.(waar heb ik dat toch eerder geschreven?)
Eer dat plaksel droog is, ben je zomaar een dag verder. In de korte tijd die we hebben op zo'n ochtend werkt dat niet "om alle hoeken van een doos heen". Ander idee uitproberen dus. Ik kreeg van Hettie dubbelzijdig plakfolie aangeleverd. Dat ging wel.



Het is leuk geworden...
Op de bewuste ochtend van 'dozen plakken' was het wel even een gedoe..want ik had een spoed reparatie voor een gebroken kies tussendoor.
Heerlijk dat het niet van mij afhangt of een ochtend slaagt... met al die handige vrouwen komt het helemaal goed. Hetty (iemand anders dan Hettie) nam de boel vlekkeloos voor haar rekening met behulp van Ellie en zo was de ochtend gered.
Toen ik terug kwam, kon ik mee genieten van al het moois dat in de gauwigheid was ontstaan.
Dus hierbij enkele foto's:










Reacties

  1. Allereerst bedankt voor je antwoord op mijn vraag over leer.
    Prachtig die dozen. Zelf koop ik ze nooit maar deed dat vroeger wel met die ronde gevallen om speelgoed in te doen. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! En vast een hoop gezelligheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. héél leuk geworden zeg! En super dat geriesaaikol! Nou nog een idee voor de flessen waar vloeibaar wasmiddel inzit (dat gebruik ik)..elke keer als ik zo'n lege fles weg gooi denk ik: wat zou ik daar nou eens mee kunnen doen?? (van wie zou ik die bewaarderigheid hebben he?! Helaas heb ik de creatieve ideeën dan weer niet geörven, maar ach ik geniet lekker mee van de uwe. kusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt helemaal...het gaat best met behangerslijm...maar het moet een nachtje drogen. En dat gaat niet op zo'n ochtend!!


    Maar dit kan ook.Al kies ik liever voor die ander methode. Is ook een beetje goedkoper.

    Fijne week.


    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer, en erg handig.
    Gelukkig heb jij een "bewaar tic", de inloop ochtend had dankzij jou genoeg dozen (zo te zien)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ik maar weer waspoeder uit een doos ga gebruiken ipv de wasbal vullen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn leuk! Zo goed om andere 'rommel' die je niet wil wegdoen in te steken (zou ik toch doen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten