Kleutertasje


Ik kreeg een paar lapjes stof... leuk en lief.
Daarvan ben ik tasjes gaan maken. (ben nog met een paar bezig). Eigenlijk zijn ze voor de verkoop, maar met lieve kleinkindertjes en een moeder die de lapjes uiteindelijk leverde, zijn deze naar de twee kindertjes gegaan..

Ovetigens... Varkentje is even losgehaald... ik wilde de bovenkant recht hebben en daardoor kwam het beest behoorlijk scheef terecht, zoals je ziet. Dan torn ik het toch maar weer los. Even rechtzetten
Het varkentje was er blij mee. Hem is recht gedaan.

Nou de volgende tasjes nog.

Dag later..... dit zijn ze



Wat een schattige stofjes al niet doen he?

Reacties

  1. Ohhh...wat een schattige tasjes. Ik herken de stof, ik heb er destijds (bijna 20 jaar geleden :)) een dekbedovertrek voor mijn dochter voor gemaakt, ik had toen de plaatjes met een zig zag steek op twee lakens genaaid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt ja, de stofjes doen 't 'm vaak.
    Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn leuke tasjes zo! Grappig, ik zit op een stoel waar kussentjes op liggen van de ondergrondstof die je gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Echt lief!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk !
    Zo'n soort dekbedhoesstofje heb ik ook nog ergens ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey! Your blog is awesome and you have beautiful pictures!
    Would you like to follow eachother? just let me know :)

    xoxo ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn echt héél leuk! Gaat vast goed met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog heb jij zeg! zie hele leuke ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk zeg! Is het moeilijk, of kan ik dit eigenlijk ook, zonder dat ik het weet..?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten