Ketting knopen.


Ans liet me een tijd geleden haar nieuwe gehaakte tas zien, gehaakt van touw. Hier kun je m vinden
Van dat touw had ze zoveel over, dat ze het aan ons gaf om er iets voor de inloopochtend mee te doen.
Het is stevig en glad en heeft een prachtige lichte kleur.
Ik heb er een poosje tegenaan zitten kijken...Wat doen we met dat touw? Haken is niet echt een optie om verschillende redenen. Maar wat dan wel?

Soms moeten er ineens weer vakjes in je hoofd open springen. Zoiets als: 'Natuurlijk! Daar had ik toch al veel eerder aan kunnen denken!' Want je kunt er prachtig kettingen van gaan maken.
Knopen in dit geval. Ook macramé is natuurlijk een optie.. Kan evengoed best.
Maar in dit geval kon ik gewoon knoopjes leggen. 
Hier heb ik dit al een keer gedaan met ander draad en dat is een mooie ketting geworden.



Zo ben ik maar eens aan de slag gegaan.....
Nu is de vraag nog: heb ik genoeg kralen voor al die vrouwen die dit wel willen maken..



En dat weet ik niet zo precies. Daar zal ik me eerst in moeten verdiepen, anders wordt het misschien toch iets van macramé.

Reacties

  1. Wat leuk weer.
    Hoeveel vakjes heb je wel niet, ik zie hier altijd zoveel leuke ideeën voorbij komen.Wat zal er allemaal nog tevoorschijn komen uit die vakjes. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en wat is het een mooie ketting geworden! Hopelijk kun je toch genoeg kralen vinden want ik kan me voorstellen dat er wel wat dames zijn die dit willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Elisabeth,
    I saw your comment on my post, I came here to thank you and visit your ... Congratulations space

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe er wat gescheurde lapjes er bij, en wikkel het om de touw /maak er kleine mandjes van
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten