Feestverlichting

Van Elianne kreeg ik nog dit idee toegestuurd.

Soms kun je verlichting "naar je hand zetten.
Gaat het om een feest en ben je in een zaaltje of zo, kijk dan eens als je die ruimte moet aankleden of je iets zou kunnen doen met de verlichting.


In dit geval zijn het bollampen die opgetuigd zijn met een eenvoudige papieren ringetjes slinger.
De kinderen kunnen het (bij wijze van spreke) maken en je zo helpen bij het versierwerk.
Ik vind het een prachtig resultaat.. En ik zou het zeker een poosje laten hangen.


Reacties

  1. Dat ziet er erg feestelijk uit en zo kinderlijk eenvoudig inderdaad. Je maakt het jezelf vaak veel te moeilijk. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel en een mooi licht-effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig idee, lijkt wel een kroonluchter! Groetjes en fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Echt schitterend zo die verlichting, het is echt een sjieke lamp geworden!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps... ik verwijderde per ongeluk uw reactie op mijn blog terwijl ik er op wilde reageren.... Ik begin (ook) een webshop via luondo, het werkt wel goed al is het een beetje gepuzzel in het begin. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten