Eenvoudiger kan het niet; beenwarmers

Eén van onze kleindochters heeft nieuwe laarzen. Van die echter stoere winterlaarzen met veters.
Ik vind ze geweldig.. Zelf vond ze de kleur niet zo mooi.
Ik dacht; misschien vindt ze het leuker als er ook nog eens stoere beenwarmers bijhoren.
En zoiets is werkelijk heel eenvoudig en ook nog eens zo gepiept.

Ze vindt ze mooi! Dat ze ze aanheeft: daar heb ik nou net weer geen foto van, maar hier zijn ze "los" op de foto.
Ik heb er van een restje leer (want ook restjes kunnen maar moeilijk de prullenbak vinden) hartjes op gemaakt.



Ze staan leuk en ze zijn lekker warm...

Van het restje van de bol heb ik voor mezelf een hoofdband gebreid tegen de winterkou.
Precies genoeg wol.


Trouwens... het is voor mij ook best wel eens spannend wat ik nu weer op mijn blog zal zetten... Voorlopig is het nog gelukt.
Ik heb soms een week op voorraad en soms moet ik nog bedenken wat ik overmorgen nou weer eens kan posten. 
Telkens denk ik; mijn ideeën en die ik tegen gekomen ben, zijn op.
Maar TADAAA! daar zijn er weer een paar.
Natuurlijk is internet onuitputtelijk, dat weet ik ook wel. Maar dat doen al zo veel mensen. Ik wil zo graag dingen
posten die anders nooit de "wereld" zouden halen.

Blijft een hele uitdaging. Ik ben dan ook erg dankbaar voor alle input uit mijn omgeving...
Voor maandag heb ik nog wel een post... en daarna?
Geen idee.

Reacties

  1. Van deze wol heb ik een das gebreid. Ik hou vooral van low-budget dingen op je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ellis, Leuke blog heb je. Ik ga je graag volgen. Goed idee die beenwarmers. Het doet me denken aan de handkappen van vroeger voor op de fiets. Wel lekker warm, maar in die jaren schaamde je je voor dit soort dingen. Nu is het al snel cool!

    Je bent welkom op mijn nieuwe blog.Hartelijke groet van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten