polsbandjes

Van een kennis kreeg ik dit fantastische idee te zien: 
deze bovenste twee polsbandjes gemaakt door een nicht van haar.
Wat een leuk idee en wat goed uitgevoerd! Super.
Het spreekt tot mijn verbeelding.
Een soort scrapbooken maar dan met stof... vind ik dit.



Natuurlijk nodigt dat uit om zelf aan de slag te gaan...
Dan merk je hoe "nodig" een voorraad knoopjes, lintjes, strikjes en kantjes is voor een doe-het-zelver.


En het mag dan eenvoudig lijken; ik vind de compositie toch altijd nog een hele klus..
De bandjes zijn verstevigd met vliseline en de sluiting is in dit geval klittenband.



Maar het resultaat is gezellig.

Reacties

  1. Wat een leuk idee weer zeg.
    Ik vind het heele rg leuk voor de zomer!!
    Enne......je zou er nog een klein "Zakje" in kunnen maken, voor wat klein geld ofzo.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een gezellig resultaat!echt iets om te onthouden. Heb ik jou al gelukkig nieuwjaar gewenst? Zo niet bij deze de allerbeste wensen voor jou en j gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig, en heel goed voor ons en voor het arde.... ik maak armbndjes van mancheten van oude lang mouwven Tricot shirts
    kijk maar hier.
    http://differentart.org/2011/07/07/%D7%A4%D7%A2%D7%9D-%D7%A1%D7%A8%D7%92%D7%A0%D7%95-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%A3-%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%9E%D7%A0%D7%95-%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%A5/
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten