Oude kralen: nieuwe ketting.

Oude kralen, kettingen, kunnen je soms goed op weg helpen.
Ik snuffel graag bij tweede hands zaken naar mooie kralen, hoe ze dan ook aan een ketting zitten...
Die kun je per slot doorknippen en de kralen opnieuw gebruiken.

Ook voor het maken van zeepkettingen gebruik ik oude kralen.
Soms krijg ik van anderen een zakje vol oude kralenkettingen. Uit die verzamelingen ontstaan weer nieuwe dingen.
Leuk om te doen.
Eerst schoonmaken in een sopje en dan rijgen.
Heerlijk ook om al die kralenpotjes te hebben staan.


Reacties

  1. Leuk, ja dat doe ik ook wel. Al hou ik helemaal niet van sieraden maar voor andere dingen is het een mooie oplossing. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo doe ik dat ook wel. De moeder van een vriendinnetje heeft een kringloopwinkel en daar krijg ik wel eens kralen van... heel handig! Die rode ketting is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik kom op die manier aan mijn kralen. Het is de uitdaging om ze te vinden op rommelmarkten. Mooie ketting overigens.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik doe dat ook vaak voor mezelf, en zo krijg je de leukste creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! en die achtergrondfoto van uw blog is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten