ketting van fietsbanden


Pas zag ik ze ook op internet voorbij komen: kettingen van fietsbanden. En natuurlijk staan ze op dit blog, samen met allerlei andere dingen van fietsbanden. Het is één van de meest gegoogelde items op mijn blog.


Op de inloopochtend was Joke aanwezig. Zij maakt prachtige dingen en dat werkt voor ons als team natuurlijk heel aanstekelijk. Ze droeg afgelopen keer een ketting van -jawel- fietsbanden. Maar....in dit geval waren het racefietsbanden, die zijn iets "fijner" om te zien.
Wat een prach exemplaar! En wat me aansprak, was het ronde buisje om het snoer, wat overigens veel vaker voor kettingen wordt gebruikt.. Omdat het zo goed paste bij deze ketting kreeg het geheel een professionele uitstraling.




Ik mocht er een paar foto's van maken, dus bij deze. Kunnen jullie een vriend opsnorren, die regelmatig op de racefiets zit en misschien zijn versleten banden bewaard voor; "je weet maar nooit" momenten?

Reacties

  1. Prachtig he dat die weg werp dingen dan zo'n leuke bestemming krijgen. Geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel dat je dit op je blog hebt gezet. Toevallig vroegen de de dames van de inloopochtend aan mij of we eens een ketting konden maken van fietsbanden. Heb er (nog) geen ervaring mee maar nu kan ik spieken op jouw blog voor voorbeelden. Nogmaals dank je wel.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hier nog een zak vol fietsband staan. Moet ik ze voor u meenemen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten