gehaakte rokjes

We haken weer wat af.... 
En het leukste is, dat gehaakte spullen ook nog trendy zijn om te dragen. Wie had dat kunnen denken zo'n 10 jaar geleden.
We leren het weer massaal...
 Ik heb het een tijdje geleden voorgedaan op de camping aan een jong meisje... "hoe gaat dat dan?" wilde ze weten.
Prompt liet ze me kort daarna een gehaakte tas zien...
 Ik was echt heel enthousiast. Kijk hier nog maar eens naar die gehaakte tas.

Laatst zag ik op facebook een foto die Gonnie erop had gezet. Ik mocht deze ook plaatsen op mijn blog.
Haar moeder heeft de rokjes gemaakt en ze zijn zo schattig! 
Dikke complimenten aan deze oma.
Leuk he, dat leeftijd er helemaal niet toe doet als je creatief bent...(trouwens anders ook niet haha).

Ik denk dat ik toch nog eens moet kijken in mijn wolletjesdoos of er nog iets bruikbaars voor rokjes inzit.


Reacties

  1. Heel soms vind ik het jammer dat onze meiden al zo groot zijn...
    Nu willen ze zoiets natuurlijk niet meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oho, super die tas weet je, het zijn ook best grote projecten die ze meteen zijn gaan doen ! en keurig netjes ook nog es ha leuk zeg ! Het is weer helemaal populair en ik heb het ook aan mn dochter van 25 en een buurmeisje van 21 geleerd.
    en leeftijd.. haha doet er inderdaad niet toe nooit eigenlijk :-)
    xxx
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat alles weer terug komt. Zoiets is toch een geweldig mooi projekt voor restverwerking. Erg mooi vind ik ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja leuk he,ik heb het in mijn 'jeugdjaren'zo ergens tussen de 14 en de 18 ook heel veel gedaan en toen de kids klein waren truitjes voor ze gebreid,nu weer sinds een jaar totally hooked!Verslavend gewoon,vind het haken overigens ook 10x leuker als het breien,geen pennen onder je oksels en je kan het zo gek niet noemen of het is te haken,wat met breien toch wel wat ingewikkelder is,bovendien had ik zo'n hekel met breien als je ergens in ene een foutje zag...heel die naald(en)weer uithalen en dan kreeg ,ik althans,amper die steken weer mooi en fatsoenlijk terug op de pen!Al vind ik zo'n gebreid plaid of kussen in met van die kabels erop wel heel erg mooi;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke rokjes!

    Ik wil er eentje maken voor mijzelf en dan dezelfde voor mijn dochter XD zoek nog steeds een leuk patroon ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o ik houd me aanbevolen voor onze jongste dochter... zó schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Elizabeth,
    Thank you for visiting!!
    I've been very busy, as I am with two small children ...
    Francisco will make 3 years and Alice who just turned 1! So my posts estnao scarce ...
    sorry my english, I'm using google translator ...
    hugs from Brazil
    miss you

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Elizabeth,Dank je voor je berichtje. Mijn Nederlands ben ik gelukkig niet vergeten en met al die enige Nederlandse blogs die ik kan volgen (lang leve internet!) zal dat ook wel niet gebeuren. Ha ha, mijn schoonmoedertje en trendy zijn niet echt 2 samenhorende begrippen.
    Ik heb ook het haakvirus weer gekregen en vind zo veel insipiratie dat het me bijna duizelt.
    Hartelijke groeten Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappige rokjes! Jammer dat mijn dochter al twaalf is. Dit wil ze echt niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke rokjes voor.mn kleindochters van 4 en 6. Enig idee hoe ik aan het patroon kom? Dank voorburg antwoord. Mvg

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten