Cupcakes zonder kleur- en smaakstoffen en zó heerlijk!

Tjalline is haar eigen bedrijfje begonnen. 
Natuurlijk, er zijn nogal wat vrouwen die aan de cupcakes beginnen en er van dromen om de wereld te veroveren met een schattig cupcakebedrijfje.
Ik verzeker je: het gaat Tjalline lukken. Want zij heeft een gat in de markt gevonden.... cupcakes staan bol van de kleur  en smaakstoffen. Niet zo erg voor de enkele keer dat je cupcakes eet, maar toch....

Tjalline gooit het dus over een andere boeg. En telkens komen er nog nieuwe smaakjes en soorten bij. Ze doet niet onder voor een banketbakker met ervaring.

Ik heb ze voor mijn verjaardag besteld en ben om!... helemaal goed.

Woon je in de buurt van Zwolle, dan kun je bij haar bestellen en het afhalen. De prijs is concurrerend met een taartenwinkel, dus daarvoor hoef je het  niet te laten.


Wil je haar blog vinden: http://www.cupcakeszwolle.nl/ 
Daar vind je Bakhuis 36


Reacties

  1. Wat goed! Succes voor Tjalline en voor jouw alvast een fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er overheerlijk uit. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mjammie, lekker. Spannend hoor ... zoiets voor je zelf beginnen. Maar idd een gat in de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er heerlijk uit, een goed idee zonder kleur- en smaakstoffen! Helaas woon ik niet in de buurt van Zwolle... Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo heerlijk,IK BEN AAN HET LIJNEN, hihi geen goed blogje voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ze al een aantal keer voorbij komen op Facebook en ze zien er zoooo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn inderdaad heerlijk, ik heb ze geproefd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten