wisseltas...


Er is weer een nieuwe tas ontstaan...want gaandeweg gebeurt zoiets.
Ik heb het patroon gebruikt van mijn "tuingrondzak"tas.

Maar ik heb de "verbreding" tussen voor- en achterpand weggelaten en er "figuurnaadjes" in gemaakt aan de onderkant.


Hij is gevoerd met een lap knalgeel linnen, die ik ooit gebruikte om mijn eetkamerstoelen mee te bekleden.


De tas zelf is gemaakt van een trendy vintagestofje.. Nog niet gebruikte stof zo te zien....maar heeft vast jaren ergens in een kast gelegen.
Ik denk dat ik 'm een keer met een lading lappen binnen heb gekregen.

Ik heb er een "vette" tweedehands rits in gezet... en ook onder de klep aan de voorkant zit een oude, maar goede rits
met een extra vak.



Zo'n tas kan een wisseltas worden.
(een wisseltas -heb ik bedacht- wordt telkens een beetje 
anders aangekleed).

Nou is de vraag aan jullie.... wat is de leukste manier om 'm af te maken.
Er zijn nog veel meer mogelijkheden, maar deze heb ik even geselecteerd.

Moet er een stukje vintage haakwerk op de klep komen of


moet er een corsage van een leeg sinasappelzakje met gele veer op komen of



simpel een paar hartjes aan een touwtje (touwtje moet je erbij denken) of


zal ik er zonnige bloemetjes op vastzetten of


doodgewoon een grote houten knoop.


Volgens mij ben ik heel democratisch bezig...
 Ik hoor graag wat jullie zouden doen.
Als ik alles achter elkaar doe; dan is het dus een wisseltas.
Wie weet wordt dat nog mode! 

Reacties

  1. dat stukje gehaakt erop vind ik het best bij de stijl van de tas passen. En ik houd nu eenmaal niet van stijlbreuken. Maar een manier bedenken om af te wisselen is ook leuk.
    'k Zou het verder niet al te druk maken, want het is best een eye-catcher hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zonder iets op de klep ook al heel mooi eigenlijk. Maar als ik toch moest kiezen dan zou ik ook voor het haakwerkje gaan. Vind overigens het idee van de corsage gemaakt van een mandarijnen-netje wel heel erg leuk! Met die kraaltjes er in is het net een miniatuur vogelnestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doodgewoon een houten knoop! Hij is al geweldig zoals hij nu is :-)
    Hoe meer je erop doet hoe meer de aandacht daar naar toe gaat. En dat vind ik in dit geval zonde ....

    Maar dat is mijn bescheiden mening hoor hihihihi

    Succes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Elizabeth!
    Ik zou alleen de houten knoop doen.

    Je mag me natuurlijjk promoten erg leuk en lief!
    Morgen komt er een andere kleur medaillon met andere afbeelding en uitleg. Het is dan geen hanger, maar een broche.

    Fijne avond,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De hartjes of de knoop zou ik het mooist vinden. Of het kleedje met de roos een beetje kleuren, het steekt nu zo af. Maar dat is mijn gevoel natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ga voor het netje en veer.. vind dat wel mooi staan !!! en lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op hartjes, dus ik ga voor de hartjes, gevolgt door de knoop, die is ook erg mooi bij de tas.
    Succes ermee, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die tas zeg!
    Ik zou denk ik voor die knoop/knopen gaan. Hij is al mooi genoeg zo.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten