herfstslinger van noten, bladeren, vruchtjes en andere dingen

Ook dit jaar zijn we op de inloopochtend weer bezig geweest met een herfstslinger.
Het is wel frappant dat er veel minder appeltjes, besjes en zaaddozen te vinden zijn deze herfst
Ik hoor er meer mensen over, dus is niet niet alleen mijn waarneming..
Maar evengoed heeft Hetty er voor gezorgd dat er een tafel vol "lekkernijen" lag om te rijgen.



 Het is zo'n dankbaar werkje om te doen!


Dit zijn de resultaten... maar natuurlijk kun je zelf wel één en ander bedenken om samen te stellen.
Ik heb zelfs de slinger van vorig jaar nog hangen
De kleuren zijn verbruind en veel meer ingedroogd, maar hij is nog steeds mooi.


Nu is er dus een nieuwe aan de beurt.
Ik ben aldoor weer verrast door het resultaat dat zo prachtig is en zo eenvoudig te bereiken.

Reacties

  1. Wow wat mooi, je kan hem bijna eten zo lekker ziet het eruit qua kleur. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de herfts dan een dankbaar seizoen!
    Ik ben dol op dit soort slingers, deze is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Ik hou van de kleuren en het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk.. en als ik mijn ogen sluit.. kan ik hem zelfs ruiken..beetje boslucht.. beetje natte bladeren lucht.. beetje potpourielucht.. heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten