De wereld een beetje mooier kleuren.

Zo heet het blog van Hélene waar ik veel bewondering voor heb.
Dus vandaag wil ik haar eens in het zonnetje zetten.
Ik ben niet alleen verliefd op haar tekeningen, maar ook op haar onuitputtelijke fantasie en humor.
Dus is het altijd weer een verrassing wat ze gepost heeft.

Ik heb toestemming gevraagd om deze post te maken, want ik wil jullie haar leuke ideeën niet onthouden.
Klik vooral door naar haar site, want daar vind je zoveel gezelligs, dat je vast blijft plakken.
Wil je haar later nog eens opzoeken -en je bent nog steeds geen reguliere volger van haar- dan vind je haar terug bij mijn favorieten rechts in de balk.


Dit keer dus één foto van een haakwerkje én een tekening.

 Wil je verder kijken

Reacties

  1. Hai Elizabeth!
    DANK JE WEL VOOR DE PROMOTIE VAN MIJN BLOG!
    En natuurlijk ook mijn dank omdat je zo een trouw volger van mijn blog bent!
    Fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk!Ik ga gauw eens op haar blog kijken!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief om Helene in het zonnetje te zetten. Ik ga snel even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk enne...ik ga het blog nu bezoeken.
    Kijk jij dan even bij mij? Ik heb je een nominatie gegeven voor de Leibster award, omdat ik je blog met zoveel plezier volg!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten