bloemen kaarsen voor donkere dagen

Ook al is de herfst nog zo mooi, die donkerte is een moeilijk puntje voor mij.
We hebben niets te klagen, maar als om 4 uur de schemer in treedt, dan vind ik het wel eens somber.
Pas waren we een bakje koffie halen bij één van de dochters. En behalve de lampjes gingen ook de kaarsjes op tafel aan. Mooi.
Ik brand eigenlijk nooit kaarsjes.


Dat zit er gewoon niet in. Moet ik toch eens verandering in brengen.

Er zijn allerlei kaarsen en lichtjes te koop. 
Maar het leukste is toch nog steeds zelf maken.
Nou ja, kaarsen aankleden in dit geval.



Hetty heeft weer heel wat droogbloemen verzameld voor ons. En zo konden de dames op de inloopochtend deze prachtige kaarsen maken.


Wil je meer van Hetty en onze droogbloemworkshops zien dan kan dat....
en deze link is helemaal mooi met het idee van Marja.
Elke keer gaat er weer iets bijzonders mee naar huis.

Misschien heb jij wat aan deze voorbeelden. 


Hoe breng jij de donkere namiddagen door? Hoe vind je de donkerte van de wintermaanden?
Geen probleem voor je of ben je blij als het weer voorbij is? 
En wat doe je het liefst die donkere momenten?


Reacties

  1. Mooie bloemen kaarsen! Daar hou ik wel van. Eigenlijk word ik een beetje somber van het vroege donker worden. Ik heb wat gezelligheid in huis gehaald ( idd kaarsjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik steek ook graag een kaarsje aan, maar als ze zo mooi zijn als deze met de bloemen, dan vind ik het toch weer zonde. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vroeger geen moeite met de winter.. maar de laatste 5 jaar valt het me steeds moeilijker.. al die kou en dat grauw en grijs en donkerte..
    ik word er heel depri van.
    ik zet de tv maar aan vanaf 4 uur smiddags.. normaal staattie nooit aan.. dan heb je en licht en geluid in huis (ik woon alleen)
    kan je de kaarsen wel branden?? ik bedoel vliegen die gedroogde bloemen niet in de brand?
    en waar plak je ze mee vast dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarsen hoor, daar kun je zulke leuke dingen mee maken. Hier gaan ook elke middag/avond de kaarsje aan hoor, lekkere geurkaarsjes voor dat sfeertje. Ik heb ook liever de zomer hoor, maar nu is het gewoon gezelliger om thuis te zitten. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik voel me erg somber.en zit ook midden in een depressie
    daarom op advies van de therapeut
    flink bezig zijn
    nu zag ik deze mooi kaarsen met droogbloemen, maar hoe kan ik ze maken
    wil je het mij vertellen ik vind ze prachtig. en wil het zelf graag leren en bezig zijn
    alvast bedankt wdekeijzer@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten