tashangers van vilt

Onze gasten zijn weer lekker aan de knutsel geweest afgelopen donderdag. 
Een tashanger stond op het programma.
Dit poppetje moest het worden, maar Hettie, die het allemaal organiseerde, had nog een mogelijkheid.


Vanwege de herfstsfeer konden er ook pompoentjes worden gemaakt.


Hier een variant poppetje met een schattig rokje.




Hettie maakte ook de foto's voor me.... Fijn, want ik was er zelf dit keer niet.

En hier het resultaat dat Elianne mij kwam laten zien
Schattig... ik denk dat ik er ook maar één maak.

t

Reacties

  1. Wat een leuke pompoenen! jammer dat je niet gewonnen hebt met de kreadoe-wedtrijd. Ga je er wel naar toe als bezoeker? Voor de ideeén hoef je het niet te doen want die heb je zelf meer dan genoeg!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such sweet little dolls and so simple!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk, ook leuk om in de herfstvakantie te maken. Ze zijn zelfs wel mooi om in de kerstboom te hangen! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten