tas van lege chips- en snoepzakken


Hij is klaar!


Er is een nieuw tijdschrift.....
De consumentenbond wil ons (vrouwen) bereiken.
Dat kan het beste op van dat recycle papier. Luchtig worden de beste artikelen aangeprezen.
Eerlijkheid staat hoog in het vaandel. Het blad heet "missperfect"

Ik heb er in zitten bladeren. Leuk hoor, je zou het inderdaad zo kopen.
Maar wat schetst mijn verbazing? Als ik een abonnement neem, krijg ik een tasje kado t.w.v. 48 euro.
Klein maar fijn...


Als ik op de internationale site kijk, vind ik heel wat tassen van deze firma...
De prijzen krijg ik waarschijnlijk pas te zien als ik inlog.
Dat doe ik niet...

Het leren maken van zo'n tas is een opgave op zich.
Niet alleen gaan er véél chips- of koffieverpakkingen inzitten en kost het je véél tijd,  je moet ook nog uitvogelen hoe het in elkaar moet worden gezet. Maar het is wel te doen....
Natuurlijk als je de tijd meerekent, kom je voor zo'n klein etui-tasje op veel meer uit dan op die 48 euro, maar ik vermoed dat het in lage lonen landen wordt gemaakt...

Binnenkort komt er vast een verkooppoot ergens met mijn tassen.
Ik zal er wel minder voor vragen.




Reacties

  1. Mooi! Knap gemaakt en super met die rits erin!
    En een goede reden om af en toe een zakje chips of snoep leeg te knabbelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan het niet helpen dat ik nu toch de terugkoppeling mis naar dat blad en die "zelfverwezenlijking"...
    Maar die tas is erg mooi, en die kan dus ook goedkoop! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die ziet er prachtig en zeer professioneel uit! Je zou er bijna chips van gaan eten en koffie van gaan drinken ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja, die prijzen zijn al heel lang niet reeel vind ik hoor. Dat noemen ze dan design, vandaar.
    Maar wat heb je dat prachtig gedaan, heel strak en "echt".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Elizabeth! Dat heb je mooi gedaan, ziet er mooier uit dan het exemplaar van Miss perfect....
    Fijn weekend!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, lachen he?! Ik vind het erg komisch en een leuk blog. U kan het!!!

    Nog even en u krijgt allerlei firma's aan de telefoon die vragen of u ze wilt leveren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leukk!!! ik ben ook eens zoeits begonnen, nadat ik het gezien had op you tube.. ik wilde een soort bakje maken.. maar das nooit zo leuk geworden als deze tas!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten