Kunst uit Israël

"There is, there isn't " Zo heet dit prachtige kunstobject.


Ik vind het heel mooi.  Het is van Mirjam Bruck Cohen, een kunstenares in Israël waarmee ik via de internet contact heb.
Ik heb haar toestemming gevraagd om jullie dit prachtige werk te laten zien.

Ze vertelt erbij; "Het was (en is) een metafoor voor mensen in mijn kindertijd. Als men op het strand loopt en de kleine golven stromen over je voeten, dan weet je nooit of je in de zee of op het strand loopt. Er bestaat niet echt een grenslijn tussen die twee! Dus daarom: "there is, there is not".

*******************
 Bezoek zelf haar site.
click here

Reacties

  1. Ooooooh, die vind ik echt heel mooi!
    Die kleuren!!!!! En wat lopen ze mooi over in elkaar zeg.
    Heel, heeeeel erg mooi.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Elizabeth! Mooi!
    Wat jammer dat je niet gewonnen hebt...
    Maar gewoon lekker door gaan met je blog!
    Fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Shalom Elizabeth,
    dank je wel voor het laten zien van mijn werk
    ps het is 4 meters hoog [lang]
    de draaded heb ik lang verzameeld
    en aan de ketting durde ok lang denken ,,,,en maken.
    het is heelemaal van Katoen, Dmc en naai draaden
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten