herfstbloemstukjes

Altijd weer jammer dat de dagen korter worden, vind ik zelf. 
Maar gelukkig valt er ook veel te genieten als het herfst wordt.
En we hebben niet te klagen met af en toe een prachtig zonnetje.

Wat zijn de kleuren ook mooi. Daar geniet ik extra van. 
Misschien wel omdat mijn tuin eindelijk begint te doen wat ik graag wil: bloeien in alle seizoenen en dus ook in de herfst.

Afgelopen donderdag was ik niet op de inloopochtend, maar ik heb mooie foto's gekregen van de diverse herfststukjes die zijn gemaakt.


Er is met zulke ochtenden altijd een overvloed van materiaal.
Ik laat jullie even meegenieten van al dat moois... misschien werkt het aanstekelijk en stap je de tuin in om te  kijken of er nog iets bijstaat wat je kunt gebruiken voor een eigen stukje.





Het is zo leuk dat iedereen er weer een eigen draai aan geeft.
Tegelijk komt zo wel naar voren, dat er aardig wat creativiteit bij de dames aanwezig is.



De peul die in dit stukje zit, was vorig jaar in grote getale in onze straat aanwezig... dit jaar zie ik die nergens.
Zal wel om het jaar aan de boom zitten. Wie weet dat van jullie?


Bloemschikken kan ook heel eenvoudig. Tenminste.... het is maar hoe je er tegen aan kijkt.
Want deze lampionnetjes zijn ook van ongeëvenaarde schoonheid, nietwaar?




Reacties

  1. Hello Elizabeth thank you for visiting me -I love all your flower arrangements they're beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk, bezig zijn met groen. en het staat zo leuk in de kamer ! Overigens, als je in een bosrijke omgeving woont, kun je te maken krijgen met boktor! Zeer vervelend. Mocht het zover komen dan is dit de oplossing: boktor gassen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten