gevouwen bloemen deel 1

Gevouwen bloemen.
Deze foto's zijn genomen vanuit het boek zelf.  Daardoor is de kwaliteit wat minder.
Ik had niet zoveel tijd om mijn eigen blog door te spitten op zoek naar de link van de vorige post hierover.. 
Het blijft een leuk werkje. Dus toch weer op het blog voor diegene die dit niet kennen: 



Hierbij de vouwmethode.. 


Leuk om met kinderen te doen en natuurlijk voor je eigen creativiteit een aardig tussendoortje.






Dit is een opstapje voor morgen, want ik kwam dit idee weer tegen, toen ik de boekenkast uithaalde een schoonmaakte, 
en toen ik dus het boek weer op tafel legde, 
en toen ik erin bladerde, 
en toen ik de mal tegen kwam van de bloem, 
en toen ik ineens bedacht dat ik er nog iets mee kon;   
dat zie je morgen.

Reacties

Populaire berichten