katrol klok van Corline

Sinds een poosje heb ik een "vers" aangetrouwde nicht. Een zeer creatief wezen, mag ik wel zeggen.
Omdat het familielijntje via mijn man loopt en dan nog eens via zijn neef"je", kun je natuurlijk nooit spreken van erfelijke crea-genen....Maar als ik haar werk zie, gaat er bij mij iets bubbelen.
Creakriebels.



Ik heb haar toestemming gevraagd om deze klokken die ze maakt (op bestelling) te showen aan jullie.
Dat mocht. Heel leuk natuurlijk.

Je zou zoiets zelf kunnen maken, maar vergis je niet, het is een klus.
Mocht je nou toch zo'n klok willen, dan hoor ik het graag. Dan breng ik jullie bij elkaar om afspraken te maken.

En je ziet, Corline is niet voor één gat te vangen.
Dit ding is toch ook geweldig!


In ieder geval Corline....dank voor het "lenen" van je foto's.

Reacties

  1. Heel erg leuk idee.
    En wat een mooie foto's zeg!
    Ik heb mijn blog naam gewijzigd:
    www.postvandaphne.blogspot.nl
    Daaronder kun je me weer gewoon op mijn oude vertrouwde blog vinden.
    Zie je gauw, fijne dag, groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts