gehaakte sleutelhangers


Als je wilt leren haken, hoef je niet meer bij je oma langs. Of bij de buurvrouw. Dat kan gelukkig nog wel, want dat is bere-gezelllig, maar het hoéft niet. 
Je kunt een workshop volgen (heel gezellig natuurlijk).


Maar dé uitkomst biedt youtube. Daar vind je complete haaklessen..... 
Elianne wilde wel leren haken. Ze had het ooit eens gedaan, 
(Van mij geleerd toen ze kind was?) maar wist niet meer hoe je dat ook al weer deed.
Dus is ze achter haar pc gekropen, heeft haar hoofd in haar handen gesteund en eerst een poosje gestaard naar het scherm voor haar.
Zo moet dat dus!
Garen zoeken, haaknaald erbij, uitproberen en ja hoor: een rondje!


Nou zou Elianne Elianne niet zijn als ze er niet gelijk iets van maakte.
Dus verscheen de één na de andere leuke (sleutel) hanger,
in de auto op een lange rit, onder het koken, bij het wachten tot de kindertjes eindelijk de broodje ophadden...... zo gaat dat. 
Verloren momentjes worden zomaar leuk.


Ze liet ze zien op de inloopochtend, toen Clara haar brooddeeghangers (kijk bij de post van vrijdag) uit haar tas haalde.
Daar lag het moois op tafel.

Als je nou die rondjes en die labels in de kerstboom hangt, opperde iemand.... tja dat is ook leuk.

Reacties

  1. Zo heb ik ook leren haken, super handig! Wat een leuke hangers, ik dacht ook gelijk aan de kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor het bezoekje en compliment aan mijn blog!
    en de dieren zijn uit een boekje gehaakt.
    is zooo leuk om te doen.. ze worden allemaal altijd een beetje anders.
    en de persoonlijkheid van het diertje is altijd een verrassing.
    ik volg je blog al een poosje.. en ik vind dat jij ook zulke leuke dingen maakt! ik zou het neit verzonnen hebben om kadolintjes te sparen..
    owww weer een verzamelobject er bij.. net als plastic tasjes die je in repen kan knippen en sandalen en zo van kan haken.. het wordt hier een milieupark ipv een huis !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel voor het bezoekje en compliment aan mijn blog!
    en de dieren zijn uit een boekje gehaakt.
    is zooo leuk om te doen.. ze worden allemaal altijd een beetje anders.
    en de persoonlijkheid van het diertje is altijd een verrassing.
    ik volg je blog al een poosje.. en ik vind dat jij ook zulke leuke dingen maakt! ik zou het neit verzonnen hebben om kadolintjes te sparen..
    owww weer een verzamelobject er bij.. net als plastic tasjes die je in repen kan knippen en sandalen en zo van kan haken.. het wordt hier een milieupark ipv een huis !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die sleutelhangers heb je daar een patroon van

    Gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten