enveloppen pimpen

Hebben jullie dat nou ook, dat je van die grijze of witte enveloppen bewaart?
En dan zit je met een sticker te tobben om je eigen naam te bedekken.


Ik had twee cadeautjes te versturen en bedacht dat de pret al begint voor de ontvanger als er een kleurig dingetje op de mat ploft... dus dan maar eens kijken...
Ik ben geen scrapper of zo...ik doe dat nooit, maar hier kon ik toch geen buil aan vallen.
En dus ben ik vrolijk aan de plak gegaan.





en ik heb er veel plezier aan beleefd.
Daar gaat het om, nietwaar?

Reacties

  1. Geen buil aan vallen....??
    Je wil niet weten hoe mijn moeder soms ontzettend veel moeite heeft met het maken van een envelopje, hi hi.
    Die van jou zijn heele rg mooi en idd VEEEEEEEL leuker om op deze manier post te krijgen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Elizabeth,
    Ze zijn echt leuk en zo vrolijk, een cadeautje om dat te mogen ontvangen!

    Fijne zonnige dag!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt super mooi en vorlijk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Jij bent ook zo creatief hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Leuk pakketje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg. Heb meteen zin om er zelf ook een paar te proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zult maar zo'n fleurige enveloppe op je deurmat vinden! Daar wordt je op z'n zachtst gezegd toch vrolijk van.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gaaf! Ik vind ze echt heel erg mooi geworden! Bedankt voor het delen van dit leuke idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf! Beetje hoe ik er ook over denk! Post moet zorgen voor hapiness :-) Zulke post doet dat zeker!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten