brooddeeg hangers


We maakten `labels` of hangers van brooddeeg


Dat idee van brooddeeg hangers stond Clara wel aan.
Ze ging thuis verder met brooddeeg en maakte deze hangers en lakte ze keurig af.
Ze zijn schattig.
We zaten er nog eens even over door te fantaseren:
Je zou ze zo groot kunnen maken dat ze op een deksel van een jampot passen.
Schilder die deksel, lijm ze vast en maak een mooi etiket.
Leuk om zo een potje jam te krijgen bijvoorbeeld.





Als je ze schildert, krijg je weer een ander effect... je kunt ze zilver spuiten bijvoorbeeld.
Of créme of roze.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar naturel.
Hebben jullie ideeën wat je hier nog mee kunt?

Reacties

  1. Lichtblauw verven en dan als hanger aan een lange ketting....dat lijkt mij ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Elizabeth!
    Vroeger maakte ik veel van brooddeeg, oa. ook kerstversiering samen met de kinderen. Hoe was het recept ook al weer? Heel veel zout in ieder geval he?
    Ik zal ook nooit vergeten dat ik brooddeeg-knopen op een vest had gemaakt, ik was op visite bij vrienden die een hond hadden... je raadt het al.... die zat heerlijk op mijn brooddeegknopen te sabbelen, die hingen er helemaal slap en kleverig bij! Dus misschien is dat niet zo een heel goed idee!
    Fijne dag!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk zeg,dat je dat allemaal van brooddeeg kunt maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook cadeaulabels mee gemaakt.... maar dit is met klei makkelijker. Je rolt een stuk kant over het deeg/de klei. Met een koekjesvorm steek je een leuke vorm uit. Gaatje in de bovenkant en met een mooi lintje aan een cadeau vast maken.
    Groetjes, Chrissie ( wit en bont )

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten