stop op een sierfles

In mijn kamer staat een prachtige fles van Ikea staan..
Ik heb spijt dat ik er niet gelijk twee heb gekocht indertijd.
Misschien zijn die flessen er nog wel als ik daar weer kom, maar ik vrees van niet.
In ieder geval geniet ik enorm van de kleur van het glas en het licht dat er door valt.

Nu kun je er natuurlijk prachtig een bloem in zetten. Maar ineens bedacht ik dat ik nog een mooie deurknop heb liggen in een laatje. Dus die heb ik maar eens opgezocht.


En ik heb nog meer knoppen liggen... dus eens even kijken hoe dat dan staat....


Met een delfts-blauwe knop kan ook.


Of een simpele witte stenen knop.


Je kunt er natuurlijk ook wel iets bovenop leggen...(als er geen kleine kinderen bij kunnen)


En van het één komt het ander. Je zou zo'n knop op een stukje kurk, dat past, kunnen lijmen. (of schroeven) Maar ik ben nogal van het gemak en van de afwisseling en bovendien wil ik die knop misschien over een poosje wel weer op een deurtje of laatje zetten.


En deze is het mooist, vind je ook niet?

Dus tot die tijd kan ie best een poosje prijken op mijn fles.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten