schoenen haken




Soms heb ik van die bizarre aankopen. Loop ik in een winkel waar je voor een appel en ei spullen kunt kopen en pak ik toch van die witte plastic schoentjes mee..... wat moet ik er mee: veel te plastic uiteindelijk en bovendien zitten ze ook nog niet eens lekker.... waarom koop ik die dan?


 Ze liggen tijden lang te wachten in een plastic zakje op een donker plekje. En elke keer als ik dat zakje tegenkomt,gaat het als volgt:

ik denk:

1 ik moet ze eigenlijk gewoon weggooien!
2 maar dan heb ik ze voor niks gekocht!
3 wie kan ik er blij mee maken,,,,,, niemand!
4 zou ik er nog iets van kunnen maken misschien?
5 maar nu niet!!!

En dan ligt het zakje je vervolgens nog tijden te ergeren.

Kennen jullie dat?

Natuurlijk komt er een moment dat je zo zat bent van het aldoor tegenkomen van dat tasje....dat je dan maar  er voor gaat zitten.... lijntje trekken.


Schaar erin.


En dan gaatjes prikken in de rand. Ligt het weer een poosje in een hoekje en dan komt het er eindelijk van:



Overhandse steek er langs en dan maar haken.....





Wordt het toch leuk! en zit het nog goed ook.....
Zo dat is één schoen... Nou nog eens kijken wanneer ik aan de tweede toekom!

Reacties

  1. Wat leuk dat je reageerde op mijn blog, Elizabeth, want zo ontdek ik ook weer een nieuwe blog. En, een hele leuke. Wat een top-idee dat omhaken. Heb wel eens oude all-stars van mijn dochter gehaakt en dat was heel leuk om te doen, maar zoals je het zegt; nu op naar de 2e.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig leuk idee! Helaas kan ik niet haken, nooit geleerd van mijn moeder... Ga zo door en je zult spinazie eten. kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg! Heel creatief van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun idea. I just may have a pair of shoes I can try it on.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke ingeving om dan uiteindelijk zo iets van de schoenen te maken. Mooi resultaat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. Ik vond het trouwens met 1 randje al mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten