raampanelen met plastic tasjes.




In één van de ramen passen raampanelen. Die dingen heb ik -werkelijk jaren geleden- gekocht in een opwelling. Het was indertijd in de mode geweest om panelen voor je raam te hangen.

Er zit dubbel glas in. Ik heb ze ook wel eens gevuld gehad met gehaakte kleedjes.
Maar meestal had ik ze in de trap onder de kast staan... stoffig in een hoekje. Later in een slaapkamerkast in een hoekje.


Bij de verhuizing heb ik op het punt gestaan om ze weg te gooien, maar heb dat niet gedaan.
Het is een wonder dat er nooit één gesneuveld is met alles wat ze hebben meegemaakt.

Nu hangen ze alweer een poosje en was ik van plan om er knipwerk in te maken.
Maar daar kwam maar niets van.
Deze week stond ik er vlakbij en ineens had ik een idee... 
natuurlijk moet dat zo gauw mogelijk worden uitgeprobeerd.

Dus alle plastic tasjes tevoorschijn gehaald en diegene eruit gezocht die me wel wat leken. 
Hema, Gamma, gewoon wit, gewoon doorzichtig... Knippen maar.



Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt... wel leuk met het licht dat er door schijnt.





En het is niet helemaal de stijl van de kamer, maar het idee is wel grappig en goed.

Daarom laat ik het even hangen. Misschien tot ik een boom heb geknipt?

Reacties

  1. Wat grappig! Echt heel erg leuk. *Schrijft in boekje: nooit meer plastic tasjes weggooien*

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten