leer.

Het was weer een gezellige ochtend. De inloopochtend.
Daar maken we van alles, maar doen er ook ideeën op.

Zo heb je soms restjes leer liggen.. Misschien wel een oud leren jasje wat je echt niet meer aan trekt.
Natuurlijk kun je wachten tot de mode weer terug is bij dat model, maar dan nog is het vaak net een beetje te ouderwets.... Of misschien heb je wel wat losse leren lappen in een plastic zak achter het schot op zolder.... voor als je ooit nog eens iets gaat maken ervan.

Ik ga je wat ideeën aan de hand doen...van Clara en van Ans, twee van onze gasten, die prachtige dingen maken en waar ik veel van leer. (dus)

Dit is trouwens van nieuw leer gemaakt. Van restjes.




Deze kussentjes zijn van Ans. 
(let op het lezende poppetje op de leuning..ook zelfgemaakt )


Deze foto is genomen op de inloopochtend zelf waar Clara een ander kussen patroon aan het uitproberen was.
Dat zal ik nog een keer laten zien als het af is.
Maar ook zij had al een kussen in haar bank liggen.


Leer en katoenen haakgaren. Dat heb je nodig.

Reacties

  1. Leuk! Ik heb ook restjes liggen, ik wilde ook zoiets gaan doen. Nu zie ik een goed voorbeeld. Leuk werkje voor tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elizabeth, wat leuk om via Haakmaaraan nieuwe blogs te ontdekken. Heerlijk zitten snuffelen op jou leuke blog dus je hebt er een volger bij, fijn weekend, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten