klein toilettasje

Voor in de schooltas heb ik dit kleine toilettasje gemaakt.
Handig om je spulletjes in te stoppen, die je privé vindt.
Ik heb er twee vakken in gemaakt, gewoon om uit te proberen of dat lukte.
En dat was goed te doen.... 


 Omdat mijn naaimachine sneuvelde, moest ik het voor een groot deel met de hand afmaken, maar op zich is dat niet zo'n probleem. Je bent alleen wat langer bezig. Maar ja, het is vakantietijd nietwaar?


Hierboven het patroon dat ik gemaakt heb voor dit tasje.
Het is net een slag kleiner dan de Tilda tasjes, waarvan ik ook een paar heb gemaakt. click here


Er zit een rode rits in... met roze trekkoortjes en witte kraaltjes


Reacties

  1. Your label gives the bag that special touch. Too bad that you had to finish it by hand. Hope you are able to get your machine repaired soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig en het ziet er heel mooi uit met die label.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten