windlichtjes (elianne)

Zondagavond stapte Elianne nog even binnen. Ze vertelde één en ander en zakte neer op de bank.
"oh ja!" -tas open en ze haalde deze twee schattige windlichtjes eruit.
"deze heb ik nog gemaakt"  was haar commentaar. 


Ik pakte ze gelijk over en dus schoot ze in de lach.... "foto" ja hoor... foto.

ze zijn prachtig.


Elianne heeft van klei deze hartjes gemaakt en er iets ingeduwd


En het rechter potje heeft een rand van een staal behang. ( nou niet allemaal naar de Gamma rennen, dat staat zo slordig)

Een blik naar buiten vertelt me dat het nog geen zwoele-avonden-weer is om de potjes buiten aan te steken..... -wat een regen-  
maar misschien dit weekeind?

ps....ik schoot in de lacht toen ik bij een medeblogster dit bericht zag staan. Kunnen jullie ook nog de andere versies zien.

Reacties

  1. Vind deze toch mooier hoor!
    Die hartjes zijn heel mooi en maken er iets exra van.

    groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Elianne, als je dit leest: TROTS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaah ik had ze al eens ergens eerder gezien,maar ze zijn echt heel erg mooi!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Elizabeth!
    Gezellige windlichtjes, mooi gemaakt Elianne!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten