kinderkunst





Kinderen kunnen verrassende dingen maken.
Het gaat niet alleen  om het materiaal, maar ook hoe ze dingen vormgeven.
Hier enkele dingetjes die ik voor handen heb.

Boven een getekend poppetje van een kleindochter. Het grappige vond ik dat ze toen nog helemaal niet de leeftijd had om zo nauwkeurig te tekenen én dat ze de achterkant ook getekend had.


De tekening hierboven is van onze andere kleindochter. Het is gekleurde lijm... ik denk dat dat niet helemaal haar eigen idee is, of liever gezegd - helemaal niet-  maar de kleuren en het effect zijn zo mooi.

Van een schoonzusje mocht ik deze foto plaatsen. 
Dit is echt zo'n briljant idee van haar dochter.
Het grappige is hier dat ook de bril alsnog getekend werd. 
Zo ziet ze zichzelf?


Over portretten gesproken... hier (nog een keer) de olvaritdekseltjesfamilie.
Zo zag onze jongste dochter haar familie vroeger toen ze op de kleuterschool zat.


Allemaal leuke ideetjes, of ze nu van de kinderen zelf komen, of zijn bedacht door moeders of juffen. Ze zijn het begin van een creatief leven.

Reacties

  1. Mooi hè, die kleine werkstukjes. Ik noem het altijd glimlachkunst :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten