magazine organizer van gerecycled papier

Zo, dat is nog eens een volle mond engels. Of niet?

Deze week was ik ziek. Echt gevloerd...nou ja. Ik heb nog een dochter helpen verhuizen, maar daarna was ik helemaal op.
Wat een ellende. Ik zag de bui al hangen. Heel de week niks waard. En dus moest ik de inloopochtend afzeggen. Tot mijn grote spijt.. Ik had ook geen gelegenheid om iets voor te bereiden en heb dus gevraagd aan de andere teamleden of ze maar kaarten wilden laten maken.

Maar dat ging natuurlijk niet door, want Petra wist wel wat anders!
Ze stuurde een link en zei daarmee aan de slag te gaan...

Hetty maakte wat foto's en daaruit blijkt dat het weer een schot in de roos is.







De link zet ik als laatste hier waar je kunt zien hoe het op youtube staat... 

Zo zie je maar weer .... niemand is onmisbaar en ik dus ook niet.
En eigenlijk is dat wel een heel goed idee.

Reacties

  1. Fijn dat je je weer wat beter voelt.
    Dit zie er heel erg mooi uit. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten