boom van papier

Er ligt bij mij een plastic tas die van Elianne vandaan komt. 
Daarin zitten boeken in stroken gesneden.
Ik ben weer bezig met papierbloemen maken.
Dat is een leuke bezigheid wat je even tussendoor kunt doen.

Zie hier de papierbloemen die Elianne een tijdje geleden maakte. 
Ik moet zeggen, dat ik er wel even in moest komen, maar heb het nu onder de knie.

Wat betreft die boeken; ze had gelijk ook maar een aantal bladen gesneden. Van die glossy magazines met een dikke rug.
Die zijn natuurlijk veel groter.
Ik was er sceptisch over, maar toch komt er iets aardigs uit.
Kijk maar..




Ik heb zowaar een boom gemaak!.

Reacties

  1. Gaaf! Dat moet ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en het is echt goed gelukt ! Dat komt op mijn lijstje om eens te maken.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is en goed idee, kan men ok met gekleurde mags papier maken ! dacht ok dat ik met stevige plastic tassen kan proberen. mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he ook leuk om met de kleinkinderen te doen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten